Pielgrzymujemy śladami Faustyny

Obejrzyj zdjęcia

Wierni naszej parafii w Roku Miłosierdzia oprócz podejmowania czynów miłosierdzia, poznają także miejsca związane z kultem Miłosierdzia. Był już wyjazd do Głogowca i Świnic Warckich. Teraz nadszedł czas na Warszawę. W sobotę, 14 maja odwiedziliśmy m.in. kościół Miłosierdzia Bożego i św.Faustyny przy ul. Żytniej.

Po przyjeździe na ul. Żytnią, proboszcz naszej parafii, ks. Andrzej Partika, odprawił Mszę św. w kaplicy Zgromadzenia Sióstr Matki Bożej Miłosierdzia. Po Eucharystii zwiedziliśmy muzeum, które znajduje się w podziemiach zakonu. Po poczęstunku udaliśmy się do pobliskiego kościoła, znajdującego się na placu Zgromadzenia Sióstr, w którym św. Faustyna usłyszała głos Jezusa:

„Przyjmuję, jesteś w sercu moim”. Następnie pojechaliśmy zwiedzić muzeum Powstania Warszawskiego, w którym ks. Andrzej był naszym przewodnikiem.

W programie pielgrzymi znalazł się również czas na zwiedzanie Świątyni Opatrzności Bożej. W drodze powrotnej podziwialiśmy jeszcze Stare Miasto z Zamkiem Królewskim oraz Centrum z Pałacem Kultury i Nauki.

Pełni wrażeń i przeżyć ok. godz. 20.30 wróciliśmy do Częstochowy.